OplevFord

Fang ’The Widow’ og vind en rejse for to

I en kamp mod tiden kan du i Fords nye spil ’The Widow’ rejse verden rundt og forsøge at fange lejemorderen af samme navn, inden hun får gjort vidnerne tavse i en mystisk sag. Samtidig kan du også deltage i konkurrencen om en rejse for to.

En anderledes måde at tænke reklamer på

Du har måske set Fords meget omtalte reklamefilm med Mads Mikkelsen, der optræder som lejemorderen ’Le Fantôme’. Filmen er et anderledes og nytænkende bud på de klassiske bilreklamer, og fremfor blot at fremvise den nye Ford Edge, får vi i filmen en dramaturgisk fortælling i film noir-stil, der placerer sig et sted mellem spillefilm og reklame. Fremfor at svælge i kælende close-up billeder af bilen, som man så ofte ser i bilreklamer, er Ford Edge sat ind i realistiske og relaterbare rammer fra filmens verden, hvor bilen fremstår forenende fremfor at stjæle fokus. Filmen er skudt i Kroatien, og de smukke omgivelser komplimenterer den elegante Ford Edge på smukkeste vis. Og tilsyneladende virker det – for Ford er klar med en opfølger.

Widow Hunt

Denne gang er der tale om et spil udviklet i samme univers som ’Le Fantôme’-filmen. I spillet Widow Hunt rejser du rundt i verden i en kamp mod uret for at fange og stoppe lejemorderen ’The Widow’, der også optræder i filmen. Hvordan spillet ender, må du selv finde ud af. De to forskellige former for reklamer er udtryk for en brydningstid i reklamebranchen. Der bliver større og større konkurrence om forbrugernes opmærksomhed og kravene til kvaliteten bliver højere og højere. Ved at aktivere og involvere forbrugere på en anderledes måde opstår der en samtale om Ford, der ikke bare handler om pris. Deltag i spillet her, og se hvordan den nye Ford Edge indgår i det nye spil.
F G L I
Oplev mere om Ford
#Edge#Ford Edge#Le Fantôme#Widowhunt

Fremhævede artikler

Relaterede artikler